مانیسا، گروه تولیدی انواع ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف، ظروفی هستند که به دلیل داشتن مزایایی چون وزن کم، صرفه جویی در زمان، عدم مشکل شکستن، راحتی در استفاده و تنوع در شکل و رنگ و اندازه توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کرده و در بسیاری از مهمانی ها، جشن ها و مجالس مختلف (رسمی و یا غیر رسمی، علمی و اداری) و همچنین سفرها وجود پر رنگی داشته باشند و مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار بگیرند. امروزه تعداد کارخانه های ظروف یکبار مصرف در حال رشد است. و نکته ی مهم برای تولید این ظروف رعایت اصولی چون استفاده از مواد اولیه نو، به کار گیری تجهیزات مناسب و مدرن، رعایت اصول بهداشتی، انجام دقیق فرآیند تست های کنترل کیفی، بسته بندی مناسب و مرتب، استفاده از نیروی متخصص و مجرب و تحویل به موقع می باشد.در این مطلب قصد داریم تا یکی از شرکت های تولیدی این ظروف را که رعایت این اصول را در کار خود مد نظر دارد وهدف آن رضایت مشتریان عزیز می باشد، به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

معرفی گروه تولیدی ظروف یکبار مصرف مانیسا

شرکت یکبار مصرف مانیسا افتخار دارد تا با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نماید. استفاده از ظروف یکبارمصرف که از مشتقات نفتی تهیه شده اند به دلیل آلودگی های زیست محیطی با مخالفت های زیادی روبرو شده، بنابراین بهترین راه حل برای کاهش آلودگی های ناشی از ظروف یکبارمصرف از مشتقات نفتی استفاده از ظروف آلومینیومی یکبار مصرف می باشد.

آشنایی با تولیدات گروه مانیسا

ظروف تک پرس ویژه آلومینیومی.

ظروف خورشتی گرد آلومینیومی یکبار مصرف غذا.

ظروف دو پرسی آلومینیومی یکبار مصرف غذا.

ظروف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی.

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2020/11/image_af64e56f1bf504efeaef7795d2e132d507872c82.jpeg

از مشخصات و فواید این ظروف، میتوان به قابلیت گرم کردن غذا در فرهای برقی و ماکرویو که از نمونه های آن میتوان ظرف کبابی آلومینیومی را نام برد، اشاره کرد و اینکه این قیمت ظروف یکبار مصرف  تجزیه پذیر و قابل بازگشت به چرخه ی تولید نیز می باشند. همچنین ظروف تک پرس آلومینیومی دارای کد بهداشتی میباشند و حامی محیط زیست هستند و برای انسان که مصرف کننده ظروف آلومینیومی است زیان آور نیستند. از دیگر خصوصیات و کاربردهای این ظروف میتوان به دارا بودن سیب سلامت، بهداشتی بودن و مدت زمان قابل توجهی که میتواند غذا را گرم نگه دارند اشاره کرد، از جمله ظروف کبابی مانیسا.

نکته

از پر مصرف ترین اقلام ظروف یکبار مصرف، ظروف تک پرس آلومینیومی است. که در بیشتر قسمت هایی که با غذا و طبخ غذا سروکار دارند مانند رستوران ها، بیمارستان ها، کترینگ ها، ارگان ها، دانشگاه ها و بسیاری دیگر از این بخش ها از این ظروف تک پرس آلومینیومی استفاده می شود.

مهمترین مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف از زبان مانیسا

یک ظرف آلومینیومی خنثی است و هیچگونه واکنشی با مواد غذایی ندارد.

ظروف آلومینیومی طعم غذا را تغییر نمیدهند و کیفیت غذا را حفظ می کنند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قابل استفاده در ماکروفر و ماکرویو هستند.

برای حمل و نقل فروشندگان و مصرف کنندگان راحت و آسان هستند.

ظروف آلومینیومی با حفظ حرارت باعث ماندگاری بیشتر گرمای غذا می شوند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قابل بازیافت هستند و به طبیعت باز می گردند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی فضای کمی در فریزر، فر، توستر و اجاق اشغال میکنند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند.

محصولات ما : ظرف تک پرس آلومینیومی

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2020/11/image_2e90568c79a323b664baba8e5718aff78b1fb039.jpeg

چرا می گوییم گروه تولیدی مانیسا؟

چون گروه تولیدی مانیسا با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را تولید کرده و به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. همچنین با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی در کشور، سفارش مشتریان عزیز را به سریع ترین صورت ممکن، سالم و صحیح به دست شما سروران عزیز میرساند. نکته قابل توجه این است که گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی، افتخار صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز  دارا می باشد.

گروه تولیدی مانیسا، بزرگترین پخش کننده ظروف آلومینیومی یکبار مصرف و اولین مبتکر در بسته بندی ظروف آلومینیومی یکبار مصرف میباشد. که هر یک از محصولات خود را با رنگ بندی متفاوت بسته بندی کرده، که این امر موجب بسته بندی شکیل و عدم اشتباه در ارسال جنس به مشتریان عزیز می شود.

آدرس : تهران ، شهریار ، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان ، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی پلاک

۶۵۷۳۴۱۶۸ – ۰۲۱

۲۱۴۷۰۷۲ – ۰۹۱۲

https://drchek.ir/%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b8%d8%b1%d9%88%d9%81-%db%8c%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81/comment-page-1/?unapproved=4138&moderation-hash=bc8fecd82cf3872eacbd90ddf2b5d8ca#comment-4138

تولید انواع ظرف یکبار مصرف آلومینیومی غذا با بهترین قیمت بازار

گروه تولیدی بزرگترین پخش کننده ظرف آلومینیومی یکبار مصرف و اولین مبتکر در بسته بندی ظروف آلومینیومی یکبار مصرف میباشد

که هر یک از محصولات با رنگ بندی متفاوت بسته بندی شده، که این امر موجب بسته بندی شکیل و عدم اشتباه

در ارسال جنس به مشتریان عزیز می شود.

گروه تولیدی مانیسا با کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا ، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. همچنین با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی در کشور ،سفارش مشتریان عزیز به سریع ترین صورت امکان سالم و صحیح به دست شما سروران عزیز برساند.
نکته قابل توجه این است گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی افتخار صادرات به کشور های مختلف جهان را دارد.

آدرس : تهران ، شهریار ، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان ، ۵۰۰ متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی پلاک

              ۶۵۷۳۴۱۶۸ – ۰۲۱

              ۲۱۴۷۰۷۲ – ۰۹۱۲

https://manisaco.ir/